15 Mart 2019 Cuma

Yeni Zellanda katliaminin dusundurdukleri


Merhaba degerli dostlar bildiginiz gibi bugun cuma gunu cuma namazinda Yeni Zellanda,nin Christhurch sehrinde 4 asiri hiristiyan terorust gurubun acimasizca musluman kardeslirimizin ustune olum kustular.
49 musluman olduruldu 48 muslumanda yaralandi bende avrupa ulkelerinde bulundugumdan ozelikle Norvecde 10 yila yakin yasamis biri olarak hiristiyan dunyasini halklarinin onemli bir kesimi muslumanlari ocu olarak asirici olarak goruyorlar. 

Neden boyle goruyorlar cunki, bati medyasi muslumanlari seytanlastirma propagandasinin etkisiyle islam korkusu pompalaniyor.
biliyormusunuz zaten bu olaylara benzer olaylar Almanyada,da cok gerceklesti bircok turkun evi yakildi suikaste kurban gitti.

bundan sonra hiristiyan ulkelerde yasayan muslumnlarin daha dikkatli ve ihtiyatli olmalari gerekir. Yeni Zellandadaki teror eylemini gerceklestirenlerden birisi soyle soyluyor ben ilhami Norvecde  77 kisinin katliamini yapan Brevikten aldim diyor.
 Bu  asagilik yaratiklar bu katliami kesinlikle plandadiklari anlasiliyor.

Y.Zellanda devletinin bunlari onceden bilmesi gerkirdi.Bu asagilik yaratiklar katlimi yapmadan once medyada katliam yapacaklarina dair deklare etmisler, adeta adamlar bagira bagira biz geliyoruz demisler. 

Baksaniza asagilik yaratiklar silahlarin uzerine Turkleri dehtid eden yazilar yazmislar.Adamlarin tarihi kuyruk acilari var,viyana kusatmasindan bahsediyorlar. Tarihi bir cok olaya vurgu yapmislar kafalarina gore.

istanbuluda Ayasofyanin ozgurlestirmekten bahsediyorlar aslinda bu tiplera isidin hisristiyan versiyonu diyebiliriz. Hiristiyanlarin icindede irkci,da var iyi insanlar,da var ben bizat karsilasdim.Onun icin toptan ayni kefeye koymak cok yanlis olur. son aldigim habere gore 2 Turk vatandasida yaralilar arsindaymis.

Son olarak olenlere Allahdan rahmet diliyorum yaralilarada Allahdan acil sifalar diliyorum.umetin basi sagolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...