19 Mart 2019 Salı

Bir blog okuyucumla aramizda gecen dialog


Merhaba degerli arkadslar. blogsite ziyaertcilerinden bir arkadasimiz bana kirgizistanda buyuk bas hayvancilik yapilirmi diye bir soru sordular, bende bildigim kadariyla cevablamaya calisdim.simdi size bu arkadasimizla aramizdaki email yazismalarimi paylasacam.


Nasılsınız iyisinizdir öncelikle.Yazılarınızı okudum ve tecrübelerinize dayanarak sizden birazcık görüş talep etmek istiyorum.Benim eşim Kırgızistanlı Bişkeke yakın bir yerde ailesi ikamet ediyor.Bende Kırgızistana taşınıp büyükbaş hayvancılığa yatırım yapmak istiyorum.

Sizce para kazanabilirmiyim aylık 3 kişinin geçim masrafı ne kadar olur.Hayvancılıkta uzun vadede para kazanabilirmiyim.Rica etsem kısaca değerli görüşlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.Teşekkürler.Saygılar.


Merhaba muttalip bey hayvancilik yaparsaniz mutlaka karli cikarsiniz tabi tarla ekip yemini bir kismini siz yetisdirirseniz tarla kiralama cok uygun tabi etde cok pahali degil burda etin kg 5 dolar civarinda yani demem oki hayvanciliga yatirim icin kirgizistan uygun bir yer diyebilirim.bence kazandiran bir sektor hayvancilik.


Tekrar hayirli sabahlar muttalib bey bu üc kişinin aylık masrafları hakkındaki soru kisiye gore degisir eger biraz luks yasiyorsaniz haliyle  aylik harcamalariniz daha fazla olur.

Ortalama sadece mutfak masrafi kirayı saymıyprum ortalama 500 ile 1000 tl arasinda üc aşagi beş yukarı şehrin merkezinde ev kiralıyayım dersen iki odalık bir daire 200,300 dollar şehrin dışınde aynı evi 100 ile 150 dolara bulursunuz. Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.

Birkisi gunde uc ogun disarda yemek yiyeyim dese gunluk 30 tl masrafi olur bu dedigim ortalama uc asagi  bes yikari.ama evinde hazirlarsan bu masraf yari yariya duser.Turkiye ile karsilasdirdigimizda kirgizistana,da yasam biraz daha ucuz dyebilirim.
Sizden bir ricam olacak benim yazilarimi okkudugunuz blog sitesine abone olmanizi ve makaleyi paylasmanizi rica ediyorum,hem yeni yazilardan otomatik olarak haberdar olmaniz icin.herkese kirgizistandan selamlar sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...