26 Mart 2019 Salı

Kırgızistanda yaşamak isteyen birinin sorularına cevablar


Merhaba degerli dostlar yine bir blog okuyucularimdan biriyle konusduk kirgizistana yerlesmek istedigi icin bana kirgizistanla ilgili bir takim sorular sordu bende bildigim kadariyla cevabladim. Ayni soruyu muhtemelen soracaklar icin sizlerle paylasmak istedim.iyi okumalar.


Mehmet Bey Merhaba.
Saygılar hörmetler öncelikle.Konsolosluğu aradım telefonla bilgi vermedi size danışmak istedim.
Hakkınızı helal edin öncelikle yoruyorum sizi.Eşim Kırgızistan vatandaşı biz Kırgızistana geldiğimizde vize işlemleri oturum işlemleri nasıl olacak benim ve çocuğumun.Rica etsem kısaca bilgi verebilirmisiniz.Teşekkürler.Hayırlı işler  ve günler dilerim.
Merhaba Muttalib bey esiniz ile resmi evliyseniz vize almak cok kolay. Eger imam nikah ile evliysniz esinizin sizi bakacagina dair sembolik bir gelirin olduguna dair bir belgeYeterli. ilk basvurunuzda 3 aylik veya 6 aylik vize veriyorlar, sonra 1 yillikda verbilirler.

Birde sunuda belirteyim diyelimki kirgizistana gezmeye tek kisi olarak geldiniz vizesiz 3 ay kalabiliyorsunuz 3 ay dolduktan sonra hemen 30 km yakinda kazakistana bir giris cikis yaparsiniz otomatikmen 3 ay daha vizeli olmus sayilirsiniz.onun icin kirgizistanda kalmak cok kolay.

sunuda belirtmeden gecmiyeyim eger siz kirgizistanda resmi olarak 3 yil yasarsaniz omurboyu suresiz oturuma basvurub omurboyu suresiz oturumu alabilirsiniz. burda 5 yili doldurduktan sonrada kirgiz vatandasligina basvurma hakkiniz doguyor. bilginiz olsun. Bu kadar basit.

Evet Muttalib kardes eger bloguma ucretsiz abone olmayi unuttuysaniz lutfen abone olun blog sitemin sol ust kosesine tikliyarak emailinizi girib tiklayacaksiniz.kirgiza geldiginizde beni arayin musafirim olun evim baskent Biskekte.

iyi calismalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...