12 Mart 2019 Salı

Ingilizce dilini öğrenme hikayem


Merhaba degerli arkadaslar bu yazının konusu son zamanlarda ingilizce dilinde yazılarım konusunda olacak.Kış boyunca çok boş zamanım oluyordu zamanı gerksiz seylerle harcıyordum, evimdede internet oldugu için kendi kendime şöyle düşündüm, ya ben neiçin elimin altinda internet gibi bir araçdan dil ögrenmek için neden faydalanmiyayim dedim. Ve youtube.com dan 3 ay önce ingilizce videolar izlemeye basladim. şunu söyliyeyim yabanci dil ögrenmek icin internet başlı başına bir okyonus adeta yüzlerce farkli ingilizce ögrenme metodları bulabilirsiniz.
Cümle kurmayımı ögrenmek istiyorsunuz, yoksa ingilizce şarkı hikaye, veya romanmi, dinlemek istiyorsunuz gramermi, calısmak istiyorsunuz aradiginiz her seyi youtube videolarinda bulmanız mümkündür. Hatta şunu idda ediyorum eger bir kişi özenle hergun bu vidolari izlemis olsa 3 ayda rahat ingilizce konuşabilir diyorum. şuan ben 3 ay önce izlemeye basladığım youtube videoları ingilizce derseleri sonucunda baya bu dili ögrendigimi farkettim. Bende kendi kendime şaşırdim. Demek insan calışıb özen gösterdiginde oluyormus. Ben şuan bir ingilizce konuşan bir kişiyle rahat anlaşabilcek düzeye geldiğimi düsünüyorum, veya ingilizce konuşulan bir toplumda kendi ihtiyaclarımı görüb kendimi ifade edecek bir düzeyde oldugumu dusünüyorum.eger sizde ikinci bir yabanci dil ogrenmek istiyorsaniz bunun icin internet ve yutube  en ideal platformdur. tabi ben cok iyi bir ingilizce konuşamiyorum henüz, ama bu tempoyla devam edersem helede bir ingilizce bilen birileriyle karsilikli pratik yapabilisem ozaman daha çabuk ögrenir kendimi geliştrebilirim.Evet değerli arkadaşlar yazımı begendiyseniz ve yeni yazılardan haberdar olmak istiyorsanız begenmeyi ve bloguma abone olmayı unutmayın. herkese esenlikler dilerim. 

Not:aslında bendeniz Norveçde 11 yil kaldim birinci yabancı dilim Norveççe,dir bir yabancı dili bilen ikinci dili daha çabuk ögrenir,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...