25 Ocak 2019 Cuma

Kırgızistan'da iş olanaklari hakkinda



Selam degerli dostlar hazırladığım bu yazı bir danşanımın bana sordugu soruları e-post mesajlarını derledim ve sizlerle paylaşmak isdedim. Yazinin iceriginde Kırgızistan'da iş  ve ticaret imkanları Hakkında analizler içeriyor. herkese iyi okumalar.

Merhaba, ben Türkiye'de yaşıyorum ve Kırgızistan'da çalışmak istiyorum, askerlik görevimi tamamladım ve üniversite mezunuyum, rusça biliyorum. Ben şuanda ora ile ilgili işlere ve orada bulunan Türk firmalarına mail gönderdim. Sizden ricam bana bu konuda bir yol göstermeniz olacak eğer mümkünse. Bazı kişilerle iletişim kurdum konuda fakat siz yerinde görüp analizini yapmışsınız ve bu konuda bilginizi almak istedim. Bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Merhaba Burak bey kırgızistanda şuan icin is bulabilen meslekler aşçılık döner yapmayı bilen ustalar  iş bulabilir. birde şunu söyleyeyim. Kırgızstanda isverenler calistirdiklari iscilerin ücretlerini ödemiyebiliyor. calismak icin iyi bir yer degil,ama paran varsa ticerette para var yapmasini bilirsen eger çalışarak para kazanmak icin yurtdışında  bir ülke  arıyorsanız kore,yi tavsiye ederim 3 ay vizesiz kaliyorsunuz isci yevmiyeleri 100 dolar ve ustu günlük calısdıgnda aksama yevmiyeni alabiliyorsun.nisanda is sezonu basliyor. kore hakkinda daha detayli bilgi icin blogumdan okuyabilirsiniz. 
İyi günler.
Merhaba Mehmet bey verdğiniz bilgiler için, dikkate aldığınız ve zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkür ederim. son bir sorum olacak. Kırgızistan'ın yeri bende farklı olduğu için bu kadar fazla gitmek var gönlümde ve oraya ilk olarak tatil bahanesi ile gidip ve biraz analiz ettikten sonra çalışmak daha doğru olabilir gibi geliyor ve Kırgızistan'da tanıdığınız bir kişi var mı bana yardım edebilecek ? sizin düşünceniz nedir bu konuda ? ayrıca ben ziraat fakültesi mezunuyum orada kendi bölümüm ile ilgili bir iş düşünüyorum eğer kendi işim ile ilgileneceksem ve gerçek anlamda sizin değerli tavsiyelerinizi almak isterim. forumlar'da insanlara bilgi amaçlı olan yardımlarınıza ve tecrübelerinize istinaden sizinle iletişim kurmak istedim. bloğunuza biraz baktım ve görüşleriniz, tecrübelerinizi ilk olarak sizden almak istedim. açıkçası orada bir iş bakıyorum ve biliyorum ki biraz çetin olabilir bu yol fakat askerden yeni geldiğim için imkanım yok iş kurabilmek adına bu nedenle de Türk firmalarına cv göderdim ve bu zaman içerisinde de araştırmalar yapmaktayım. bir müddet çalışıp birikim yaptıktan sonra kendi işimi de kurabileceğime inanmaktayım, büyük düşünüyorum yani her zaman ileriye bakarken kaygılarım yoktur hareket bizden bereket Allahtan. çok uzattım fakat sizin gibi detaylı olarak bilgi veren insanlar az. tekrar teşekkür ederim.
İyi günler ve hayırlı işler dilerim.

Merhaba burak ben size burada bir is bulmam mümkün degil.burda son zamanlarda kırgızistanda bir çok Türk  vatandaşı  iş bulmak icin Türkiyeye dönüyor. evet buralarda iş olur ama 5.  ayalarda olur iş nasil bulursun onuda söyliyeyim. Başkent Bişkekte 4 tane Türk kahvehanesi var orada insanlarla tanışcaksın is aradığını söyliyeceksin.ancak o şekilde iş  bulabilirsiniz. Türk kahvelerinde cok değişik insanlar var yani iyide var kötü de var.dolandiricisi var.iş bulacagin sektör mesela insaat sektöründe yardimci isci olarak iş bulabilirsin. Birkac kücük turk mutahitlerinden iş basvirusu yapilabilr.
bu söylediklerim garanti degil,sadece benim tahmini gözlemlerimdir.kirgizda nekadar iyi cevre oluşturabilirseniz o kadar iş imkanlarin artabilir. Iyi çalışmalar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...