14 Ağustos 2016 Pazar

Cinler hakkinda bildiklerimi paylasiyorum

Merhaba degerli arkadaşlar .Cin peri hortlak al Gibi halk  arasinda cok yaygin konusulan bu yaratiklarin cocukluk yillarimda inanirdim bir yakinim,da bu cincilik isleriyle ugrastigi icin
bu konularda bana  soru soranlarda oluyordu bende inandigim icin yakinimin bu isleri cok iyi bildigini basarili oldugunu soylemisimdir.hatta bazen arkaslarlka cinler hakkinda sohbet ederken tuglerimin diken diken oldugunu bile hisederdim. tabi insan kuran i erim gerceklerinden haberi olmayinca boyle seylere inaniyor.bu konu nerden
acildi derseniz gecenlerde teror orgutu basi fetonun cinleri kullandigindan bahsetmisti media bende bu Konuda birazda degineyim dedim.gercekden toplumumuz bu cin peri konusunda malesef hurafeler icinde yüzüyor.
Bu cincilik isleriyle ugrasanlarin toplumu acaib bir sekilde somuruyorlar.tabiki cinlere meleklere inaniyorum cunku imanimizin bir geregidir bu gaybi gorunmez varliklara inanmak,ama kuranin bize anlattigi sekilde inanmaliyiz.yoksa cincilere seyhlere sihlara inanirsak uydurulmus dine inanmis oluruz bu Konuda daha cok deginecem gelecek günlerde insallah.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...