23 Ağustos 2016 Salı

Cincilerin medyumlarin saptirmasi ve sömürüsü hakkinda


Evet degerli dostlar, geçen sene kirgizistan,dan Türkiye, ye dönerken kirgizistan vatandaşı bir bayan kirgizistan turklerinden dediki Nerye gidiyorsun dedi bende Türkiye,ye gidiyorum dedim bu bayan benden Türkiye den dönerken gizli ilimler kitabi var onu bana satin alib getir dedi bende unutmasam getirmeye calisirim dedim aslinda aklima gelsede o tur hurafe yumagi bir kitabi alıb getirmezdim.ben tekrar kirgizistanda döndüm,bu bayan benim evin yakinlarinda calisiyodu,tekrar karşılaştık bana sordu neoldu sana söylediğim o kitabi getirdinmi dedi, bende
dedim o kitabi bulamadim.sordum neyapacaktin o kitabi dedim, dedi cinlerden sihirden büyüden kendimi koruyacaktim.bende ona dedimki cinler ve insanlar Allahin izni olmadan hicbir kimseye zarar veremezler çünkü kurani kerimde böyle yaziyor dedim,siz kuran alin kuranin anlamini okuyun dedim.kadincagiz bana dediki birisi bana büyü yapmıştı o büyüyü bozmak icin 200 dolar para verdim hicbir yardimi olmadi dedi bende kendisine dedim böyle hurafelere inanma cinlerin ve insanlarin kötülüğü nden korunmak istersen kurani kerimde nas ve falag surelerini oku yalnizca allaha sigin yeter dedim.bilmiyorum benden sonra ne yapti.böyle miliyonlarca saf insan kuran ilimlerinden uzak cinci üfürukcu medyum gibi yalancı sarlatanlar insanlari hem saptırıyor hemde somuruyor malesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...