22 Kasım 2019 Cuma

Kore'ye nasıl gidilir ve iş bulmanın püf noktası


Merhaba arkadaşlar bu yazımın konusu
 korede iş fırsatları hakkında çeşitli araştırmalarım sonucu edindiğim bilgileri sizler paylaşmak istiyorum.biliyorsunuz ülkemizde geçen yıl başlayan işsizlik hala devam etmektedir malesef bir çoğumuz aylardır evinde yatıyor bu ifadeyi daha çok inşaat sektöründeki işçi ve ustalar için kullandım.

Arkadaşlar yaklaşık 2 yıldır kore,de iş imkanları,kore,de çalışma şartları hakkında araştırmalarım sonucu bizzat şuan orda çalışan arkadaşımın bana verdiği çok değerli bilgileri sizlerle paylaşıyorum,
Bütün bu topladıgımız bilgileri diliminde döndüğü kadar anlatmaya çalışacagım. Arkadaşlar Güney kore Türklerden vize istemiyor fakat koreye gelecek olanların koreye girerken bileti aldiktan sonra cebinde enaz 700 dolar ile 1000 dolar para olması ve  koreye gelmeden önce korede kalacağı kadar otelde rezervasyon yapılması gerekıyor.Ama otel rezervesyonunu bedava yababiliyorsunuz.

Diyelim koreye girdiniz hiç kimseyi tanımıyorsunuz ozaman yapmanız gereken ordaki Türk restorantlarini veya dönrcıleri arayip bulma olmalı çalışan Türkleri ancak öyle bulunur.Arkadarla korede çok güzel işler var.

is türlerine gelince balıkı teknesiyle denizden yosunveya midye toplama işi inşaat larda amelelik yada usda lık işi yazında tarlalarda ürün toplamak veya fabrikada balık konserveleme işleri oluyor.yevmiye ler 70 dolardan 100 dolara göre değişken kişinin çalışmasına göre degışebiliyor.

şimdi ben bu yazıyı okuyan arkadaşlara burdan bir teklifim var benim kore,de 2 yıldır çalışan ve orda kore,li işverenlerin çevre edinmiş bir arkadaşım var geçenlerde konuştuk gelmek istersen üç farklı yerde iş var dedi gel hemen başla dedi.

Gerçekden gitmek istiyorum ayda iyi çalışılırsa 2000-2500 dolar kazanmak hiç zor değil.
Benim teklifim şu korede arkadaşım var ğitigimizde işimiz hazır benimle gelecek kişiden isdedigim tek şey benim bilet paramı ödeyecek bende onu koreye götürüp beraber orda hazır olan işe başlamak olacak
benim götüreceğim kişiye olan faydam kore,de işe yerleştirmek olacak.artı ingilizce bildiğim için yolda dil problemi ile karşilaşmiyacagız.
Kore'de benimle çalışmak isdersen benimle irtibata geç. 

Not:Benimle bu işe başlayacak kişiye yüz yüzde görüşmemiz ve bir birimizin emin olmamız gerekir.
 irtibat ilk önce email,den olcak email adresim malemdar1@gmail.com daha sonra watsapdan olacak bu işde çalışacak arkadaşın yaşı 30 ile 40 yaş arası olmalı 40 yâşınin üstü aramasın. Arkadaşlar yorum ve düşüncelerinizi e mail yoluyla bana yazın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...