5 Mart 2017 Pazar

Kırgızstan kazakstanda ticaret ve pazarlama danışmanlık hizmeti verilir


Merhaba degerli arkadaşlar blogumun başlıgında yazdıgım gibi kazakstan ve kırgızstanda türk ihracatcı veya bavul ticaretiyle ugrşan küçük ort ölçekli yatırımcı veya işletmecilere yönelik ticaret ve pazarlama danışmanlıgı yapıyorum,önce kendimden biraz bahsetmek istiyorum ben Mehmet Alemdar  Sakaryadan,yaklaşık 5 yıldır kırgızstan ve kazakstan pazarında ticaret yapmaktayım,ve hala ticaretle ugraşıyorum, ticaret ve pazarlam ile ilgili bir hayli tecrübeler edindim, sizinde bildiginiz gibi ticaret parelel bir
yatay cizgi şeklinde degil daha cok iniş ve çıkışlarla süregiden bir bir olgudur,ticarette bugun çok kazanırsınız yarın az kazanırsınız günü gününü tutmayabilir,türki cumhuriyetlerde ticaret ve pazarlama yapmış biri olarak türkiyede hala hazırdaki atölyesindeki ürünlerini yurt dışında pazarlamak iyi fiyatlarda satmak isteyen birçok firmalar oldugu bir gerçek,ama bu firmalar bu ilkelerde ticaret nasıl dönüyor halkın alım gücü öncelikleri nelerdir hangi tür ürünlere ragbet göstermektedir bir çok bilgi ve tecrübeye fakıfım,artı bu ülkelerde konuşulan dilde Ruscadır bende ruscayı en akıcı bicimde konuşmaktayım,misal türkiyeden bir ticaret erbabı şöyle düşünebilir ben ürünlerimi yurt dışında falan x ülkesinde bir dükkan acmak istiyorum ama ora hakkında yeterli bilgim dilim yok o ülkenin ticaretle ilgili kanunlarını bilmiyorum işte tam burda ben sizlere tüm bu hizmetleri bilgi ve danışmanlık hizmeti vererek ticari işlerinizin rahat ve sıkıntısız bir şekilde yürümesine yardımcı oluyorum verdigim danışmanlık ücreti sadece bilgi bazındada olabilir bizat eşgüdüm rehberlik şeklindede olabilir,anlaşmaya baglı,şuanda türki cumhuriyetlerde bahar sezonu açılıyor bir çok ticaret erbabı ticari faliyetler dükkanlar açılıyor bavul ticareti hızlanıyor.benim hitab ettigim kitle türkiyedeki küçük orta ölçekli tekstil giyim ayakkabı imalatcilarına yöneliktir.bu konuda danışmanlık ihtiyacı olanlar bana şu adreslerden ulaşabilir.herkese iyi çalışmalar dilerim.
epost  malemdar1@gmail.com
ceptel  05318849295

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi kredi verenlerle ilgili geçmiş tecrübelerimden gerçekten şüphelendi, o kadar az şey biliyor muydunuz? Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşım için çok yardımcı oldu ve bugün, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gurur sahibi olan bu kredi şirketi sayesinde bana geri gülümsediler. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...