27 Şubat 2019 Çarşamba

Hayata anlam katan degerli sozler


Insanlarin boyuk cogunlugu yuzeyseldir.Kitabin icerigini incelemk yerine daha cok kitabin kabina bakarlar. Buda bir bakis acisidir elbette. Soylemek isdedigim su kendine tabiki her halukarda bakacaksin.Ancak dis gorunusun degil, fikirlerin konusulsun senin.Farkindaligin bu olsun. bir kisinin gozleri boyu posu yuzu  onemli degil asil onemli olan o kisinin yaptigi isler icat ettigi isler ve urettigi fikirlerdir onemli olan.Ben bu kiriterlere inandim inaniyorum. Tabiki kendimize gereken bakimi yapacagiz sporumuzu egzersizleri ihmal etmiyecegiz.
Faraza:bugun yasaminin son
gunu
olmus olsaydi ne yapardiniz?!!!
Fakat saygi,yaptiginiz islerle kazanmamiz gereken bir bilgi kazanim olmali bizim icin.Bundan dolayi okunabilen bir kitab gibi olmayi tavsiye ediyorum,kitabin kabindan cok icinde ne yazdigi onemlidir diyorum Kendime.Onurumu incitmis olacagim biliyorum eger bu sozlerimi unutursam. Bundan dolayi yaziyorumki  zamani vakti geldiginde bizim adimiz sanimiz fizigimiz degil,yaptiklarimizla anilacagiz.insanlar degerli sozlerden ilham alirlar sozler var yapar sozler var yakar yikar.tabiki anliyana,manali bir soz geldi aklima simdi anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az. dogrumu arkadslar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...