26 Aralık 2018 Çarşamba

Kirgizistan pazarinda ticaret nasil yapilir

Merhaba degerli arkadaslar,oncelikle gelmekte olan yeni yiliniz kutlar 2019,un hepimiz icin hayirli ugurlu olmasini dilerim.yazimin konusu baslikda da belirtigim gibi kirgizistanda ticaret nasil yapir konusunda bir e-kitab hazirladim,bu ekitabin yazari bendeniz mehmet alemdar kirgizistanin en buyuk pazarinda yaklasik 7 yil ticaret yaptim bir cok pratik tecrubeler edindim.onun icin bu kitabda neler var derseniz,evet simdi acikliyorum.kitab da pazar yerlerinde islek noktalar ve dukkan kiralari,en uygunun,dan en pahalisina dukkan kiralari,ve dukkan fiyatlari,hangi urunler daha iyi satiyor,dukkan acarken hangi sartlari yerine getirmeniz gerekir ,turk mallarinin neden tercih edildigi hangi katagorideki urunleri satarsam daha basarili olurum. turkiye kirgizistan arasinda kargo firmalari adresleri  ve kargo kilo gram basina aldiklari ucretler konusunda siz degerli blog okurlarima yazdigim bu e-kitabimi paylasiyorum.yalniz sizlerden bir ricam olacak bu e-kitabi edinme karsiliginda bloguma uye olmanizi bana bir mail atmanizi rica ediyorum. Not:arkadaslar kitabi okumak isteyenlere kitabi elekronok postaniza gonderilecek bana mail attiginiz taktirde ekitabi size gondermis olacagim.iyi okumalar.ayrica bu makeleyi begendiyseniz begenmeyi ve abone olmayi unutmayin, siz begendikce ben daha yarali bilgileri sizinle paylasacagim.

benim e-post adrsim:malemdar1@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...