7 Ağustos 2014 Perşembe

yetmişli yıllardaki çocukluk ve delikanlılık anılarımdan bir kesit


Merhaba degerli dostlar bu yazimda yine çocukluk anılarım yazıyorum,70 yillarda cocukluk ve delikkanliliga yeni ayak basdigim yilar ailemin  en buyuk çocugu olmanin verdigi sorumluluklar  vardi. ailemizin mahallemizde actıgı bakkal dukanina bakmak benim görevimdi.

bazen canım sıkılır mahalledeki arkadaslarla sinamaya giderdik.babamin izin vermeyecegini bildigim icin izinsiz  sinamaya giderdim,babamdan dayak yemeyi göze alarakda olsa sinamaya giderdim.H

heygidi o gunler hey o tarihlerde şimdi bir çogu bu dünyadan göçüb gittiler zaman sular gibi akıb gidiyor.kimdi benim izledigim artisler,
kurtarici ve iyi adam ve kötü adam rolünde olanlar.bir bakalım şöyle,yeşil çamın artislerine.
sirasıyla Irfan atasoy,Cüneyt arkın,Kartal tibet Tamer yigit,  Fikret hakan,Yilmaz guney Yilmaz köksal tanju korel,Sadri alisik,Tarik akan,Kadir inanir,Kadir savun,Ediz hun,Ayhan ışık, kadın artislerden ise yedi cuceler filminden zeyneb degirmencioglu turkan şoray Filiz akın Adile naşit Fatma girik,Zerin egelier,kotu roldeki artilerden en meshurlari Erol tas,Kazım karta,lAltan günbay, ihsan gedik, Bilal inci yildirim gencer,daha isimlerini hatirlayamadigim artisler. 

Ama bu kötü rolün hakkınıda veriyorlardı onun için o artislerden nefret ederdim.
 70 yillar basinda sanirim yasadigimiz yer kucuk bir deniz sahili kasabasi kasabanin en zengini o zamanlar samriogullari denen bir aileydi.kasabanin carşısında meydanda onların magazasi vardı ben ilk televizyonu o magaznın vitrinde seyretmisdim.

Birgünü Fener bahcenin maci vardi herkes magazanin onune toplandi maci seyrettigimi animsiyorum cok heyacanlanmışdık cocuklar olarak. ilk defa televizyonu seyrediyorduk saatlerce magazanın önünden adeta ayrılmıyorduk.

 Cünkü başka yerde tv bulunmuyordu.komşumuz adil amca eve televizyon almıştı cok sevinmiştik o zamanlaro kaçak adında bir amerikan dizi filmi vardı doktor kimbıl adında,o diziyi hiç kacırmazdık.kardeşlerimle komşumuza televizyon izlemeye giderdik bizden başka komşularda gelirdi 10-15 kişi olurduk adil amcayı bıktırmakdada endişe edredik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...