6 Ocak 2018 Cumartesi

Bir gurbetcinin anilarindan yansimalar


Merhaba arkadaslar suanda neyazsam diye dusunuyorum evet buldum suan bir arkadasimin hayat hikayesini dilim dondugu kadar size anlatmaya calisacagim.Bu arkadasim yil 1998 37-38 yaslarinda sonra yurt disina cikmis basdan almanyada dort bes ay calismis ordan hollandaya gecmis,birazda orda calismis tabi oralarda cevre ortam iyi olmayinca tekrar turkiyey donuyor arkadsim.turkiyey donuyor ama ailesini gecindirmek icin is sikintisi cekiyor ve birdaha yurtdisina cikmaya karar veriyor sanirim 1999 yilinda Danimarka ve Norvece bir haftalik turust vize aliyor once Danimarkaya gidiyor orda ucgun kaldikdan sonra rotayi Norvece ceviriyor ve Norvece geciyor.evet degerli dostlar yazima yarin devam edecem,yarin gorusmek uzere.yazima kaldigim yerden devam ediyorum.
Bu gurbetci arkadasimiz norvecde bir sekilde norvecli bir bayanla tanisiyor daha sonra evleniyor ve norvecde yasamaya basliyor. Bir norvec firmasinda insaat ustasi olarak calisiyor ediyor eyliyor derken ben bu arkadsimla turkiyede karsilasdim. Naber nasil gidiyor norvecde hayat diye sordum,ama benim bekledigim cevab super bir yer cok iyi paralar kazaniyor hayatindan son derece memnun bir karsilik beklerken,bu arkadsim bana tam tersi bir cevab verdi.Cevab şöyleydi evet cok paralar kazaniliyor ama bir gram hayatimdan zevk alamiyorum,maddi hersey var ama manevi olarak cok isiz bir adada yasar gibiyim, burda dedi.Bu dosdum bende gercekden cok sasirmisdim ama gercek bu arkadasimin soyledikleriydi malesef.turkiyede bir cogumuz avrupaya amerikaya yerlesmeyi hayal edib dururuz cok iyi paralar kazanmak luks arabalar binmek tatilere cikmayi hayal ederiz bir cogumuz.Malesef avrupa olsun amerika olsun hayal edilenle gercek real durum hakikatten cok farkli arkadaslar.selamlar sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...