18 Eylül 2016 Pazar

İkinciel araba alırken dikkat etmeniz gereken noktalar

Merhaba, Degerli arkadaşlar çoktan beri ne yazsam diye düşünüyordum. yazacağım konu deger katan bir konu olsun isdedim.sırf laf olsun torba dolsun veya gel gec işi olmasın diye insanlara deger katsın bilgi paylaşılsın isdedim.

Onun için ikinciel otomobil alırken dikkat etmemiz gereken püf noktaları araştırdım ve makaleyi sizlerle paylaşmak isdedim.

diyelim ikinciel araba almaya karar verdiniz,ilk önce yapmanız gereken
arabanın dış görünüşünü iyice gözden geçirin.bu kontrolü incelemeyi iki farklı acıdan yapmanızı öneririm.

birinci şık arabanın tüm kaborta aksamını iyice bakmak mesela kapıların iç ve kenarlarını veya arabanın tavanını özenle kontrol etmelisiniz.

ikinci şık ise motor Aksamı ve yürüyen Aksamı. arabanın altını iyice kontrol edin, gerekirse aracın altına yatıp bir göz atın,

Ruhsattaki şasa ve motor numarası arabadaki şasa motor numaraları birbirine uyub uymadıgına mutlaka bakın.aracın sıciline bakın, aracı gündüz leyin kontrol edin, araca binin yürüyen aksamının nasıl oldugunu anlarsınız,

araca binib yüksrk gaza basıb bırakın eger aracın arkasından ses geliyorsa defransiyelde bir sorun vardır, veya bir kişi arabayı önden gaza asılıb arkadaki kişide eksoza bakacak eger siyah ve mavi dumam geliyorsa araba yag yakıyor demektir.

aracın lasdiklerini bakın, akünün yarıkmı saglammı olduguna bakın kapı kollarını camları kilitleri iyice kontrol edin.aracın sahibine gerekli bütün soruları sorun çekinmeyin ikinciel arabayı almaya giderken mümkünse bir tamirciyle gidin.

arkadsilar benim araştırmalarım sonucu ikinciel araba alırken nelere dikat etmemiz gerekenleri paylaşmaya calışdım belki benim deginmedigim bilmedigim noktalar olabilir.eger sizin bildiginiz bir şeyler varsa çekinmeyin yorumlarınızda yazın.esen kalınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...