14 Temmuz 2016 Perşembe

Kirgizistan 2016 seyhatlerim anilarim

Merhaba degerli arkadaşlar,uzun bir sure yazılarıma ara vermisdim şimdi tekrar yazılarıma  başlıyorum.yaklaşık 8 aydir Turkiyedeydim,
tekrar kirgizistanda yapılacak bir takım islerim için 28 haziran 2016 salı akşamı Yeşilköy hava limanına dogru yola çıktım zar zor uçağa yetişdim.uçağım saat 21.35 kalkacaktı ve ben biletimi çekin yaptırırken bilet kesen kaseyer bayana dedimki lutfen çabuk olun dedim uçağa kacirabilirim dedim ,oda dediki uçak saat 22.15 de kalkiyor dedi ve derin bir soluk aldim rahatladim.
artık çok acele etmeme gerek yoktu,tum pasport kontrollerini gecdim uçağının kalkacağı kapiya doğru ilerledim.bir saatten fazla bekledik tam ucaga binmek uzere biletler kesilirken koridordan 30-40 kişilik bir grub bizim ucaga doğru hucum etti durumu pek anliyamadik bize bakan görevli o grubun önünü kesmeye çalıştı nerdeyse basaramadi
 daha sonra icimizden bir turkiyeli bir yolcu gorevli neolyor memur bey dedi bize bir aciklama yap diye seslendi.megersem dışhatlarin birinci katindan teröristler intihar saldırısında bulunmuslar havaalani gorevlisi araplar bomba patlatti diyordu aradan 10 dakika geçti yaklaşık 150-200 kişi koridorun öbür tarafından bizim tarafa dogru paniklemis bir şekilde hizla bize dogru koşuyor adeta cigneyib gectiler bende şok oldum.insanlara az İngilizcem le dont panik yani panik yapmayin demek icin bir kac kez telefuz ettim neyse insanlar biraz sakinlesti .kalabaligin icinde bomba patlamasini canli sahidi anlatti ben bombayi patlarken gordum dedi adam hala şoku uzerinden atlatamamisti.daha sonra görevliler herkesin terminali teker teker bosaltmasini soylediler.ve tekrar pasaport kontrolü nden geçerek binlerce kişi disari çıktık havalimaninin dışında geniş bir yol kenarinda beklemeye basladik.yolculardan bazilarinin duyumuna göre Türk hava yollari müşterilerinin otel masraflarını odeyecegini söylüyordu bu THY ciddi bir firma oldunun bir deliliydi bence.sonra otobüsler geldi isteyen istanbul taksime gitti otelde kalmak için bende o otobüslerle gittim geceligi 50 liraya kaldim ve yarınki gün aksama dogru tekrar havalimanina gittim.turk hava yollarinin kirgizistan uçağı saat 23 de Yeşilköy,den kalkti sabah 06,30
kirgizistanin Baskenti biskeke vardik. istanbulun yogun sicak ve asiri nemli havasindan daha iyi olan Bişkekin nemsiz dag havasi gercekden hissediyordum.kirgizstan yolculugnda başımdan böyle bir hadise gecti degerli arkadaşlar. Anilarimi başımdan gecen olaylari gözlemlerimi elimden geldigince sizlerle paylaşmaya çalıştım. Soru ve görüşlerinizi yorum yaparak katkita bulunmanizi rica ediyorum degerli arkadaşlar.herkese iyi ve keyifli tatiller dilerim..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...