28 Ekim 2015 Çarşamba

Kırgızstandan Türkiyeye gelirken enterasan anilar

Bişkekden  İstanbul uçuş
Merhaba degerli arkadaşlar bu yazım dün sabah kırgızstanın başkenti Bişkekden kalkan pegasus hava yollarına ayit ucakla saat 9,30 ıstanbula geldik 5 bucuk saate ıstanbul Sabıha gökcen hava alanına indik yolculukta oturdugum koltuk arkadaşlarıda kırgızstanlı iki kırgız bayanlardı ilk bir saat biraz uyudum daha sonra kırgzstanlı bayanlarla sohbet etmeye başladık bana sordular kırgızstnda neyapıyorsun bende inşaat sektörunde calısıyorum dedim tabi iyiderecede kırgızca bilmecemde beni anlıyorlardı bende sız turkiyenin neresine gidiyorsunuz dedim İzmire gidiyoruz dediler izmirde hısımlarımız var orda onlara mısafirlige gidiyoruz dediler benim kırgızca konuşmama cok sevindiler bana dediler sen kırgızca konuşuyorsun sanki seni kendi memleketimizin insanı gibi hisediyoruz dediler. gerçekden dil bilmek önemli bir şey daha sonra benden cok lazım olacak günlük türkce kelimler ögrenmek için soru sormaya başladılar baya yarım saate yakın mini bir dil kursu yaptık diyebilirim.çok lazım olacak kırgızca türkce karşılaitırmalı kelimlerin anlmalrını anlattım. havaalanına indikden sonra onlara iç hatlardan izmire gidecek yolu gösderdim cok sevindiler. teşekkir ettiler.sohbete başlayanan kadar sıkıcı olan yolculuk sohbete başladıkdan sonra cok zevklı geti zamanın nasıl geçtigini anlıyamadık.zevkli ve eglençeli bir yolculuk oldu.

2 yorum:

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...