23 Haziran 2015 Salı

Norvece gitmenin kolay yollari e-kitabi



Merhaba degerli blog okuyucusu sana bu kitabimda anlatacaklarim (Norvece gitmenin puf noktalari adli elektronik kitabim)sihirli sozler degil yalan ve palavralarda degil.Sana umut tacirligide yapmiyorum,sen eger kendine guveniyorsan azimliysen benim sana anlatacagim Norvece  nasil gidilir nerden gidilirin (vizesis)olarak anlatmaya calisacam.sen bu anlattiklarimi tam olarak uygularsan  Norvece ve isvece yol masrafin cuzzi bir harcama yaparak Norvece gireceksin.peki bu nasil olacak bu?Norvece gitmek hemde vizesiz olarak pekde mantikli gelmiyor  gibi dusundugunuzu tahmin ediyorum.aslinda dogru dusunuyorsunuz,bugun bir turk vatandasi veya diger Asyali Afrikali insanlarin avrupaya norvece visesiz giremesi mumkun degil.kacak yollar haric imkansiz oldugunu herkes biliyor,ama bizim yontemimizde kacak yollarla norvece girmek yok,tamamen legal ve resmi yollardan ama bu nasil olacak derseniz tum bu konulari detayli bir sekilde elektronik kitabimda madde madde acikliyorum.bu elektronik kitabimi alamka isteyenlere kisa bir sureligine sadece,20 $ dolar bu kitabi satiyorum arti telefondan detayli sorularada cevab verecem.bu e-kitabi almak isteyen bana bu numaradan ulasabilir telefon,+905318849295 ,epost:malemdar1@gmail.com

2 yorum:

  1. cok guzel bir yazı olmus hocam sitenizi yeni kesfettim takipteyim :) -eminmetin.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Merhaba emin metin ilginiz icin tesekkurler

    YanıtlaSil

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...