15 Şubat 2015 Pazar

Kazakıstanda inşaat sektöründe çalışmak isteyenlerin bilmesi gereken önemli bilgiler

Değerli blog okuyucuları sizinle paylaşmak istetigim kazakistanda bilinmesi gereken önemli bazı bilgileri sizlerle paylaşmaya çalışacağım. benim bizzat başımdan gecen yaşıyarak tecrübe ettiğim olaylardan cıkardıgım dersleri size anlatmaya çalışacağım.kazakistanın başkenti Astana şehrinde son 5 aydır inşaat sektöründe çalışmaktayım burayada kırgızistandayken kazakistanda bir is teklifi aldım ve buraya astanaya geldim tam 2 ay Erzincanlı özgür adında bir taşörene çalışdık 40 kışi hemen hemen herkes parasını alamadı perim perişan ortada kaldık patron birden ortalıktan kayboldu.sıra kadem bastı ve bırcok insan mağdur olduk.kazakıstanda piyasaya çalışan bir cok kişi aynı şekilde paraları ödenmemiş işveren taşören bırakıb kaçmış yani benim burda bir inşaat ustası olarak meslekdaşlarımı uyarıyorum sakın siz siz olun piyasadaki taşörenlere güvenmeyin  ciddi firmalara çalışın derim suan burda iş yapan firmalardan bahsedecek olursak Turkuaz YDH.Rönasans Alorka.sembol inşaat gibi adı şanı duyulmuş firmalarda çalışmanızı tavsiye ederim.ayrıca bir şekilde kazakistan Astanaya calısmaya gelmıs olanlardan bu yazıyı okuyan arkadslardan degerli görüs ve önerilerini yorum yapmalarını bekliyorum.çünki benden daha önemli bilgileri olabilir Bilgi paylaştıkca artar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...