19 Şubat 2014 Çarşamba

Hazırlamıs oldugum üç farklı blog sitesini tantıyorum

Merhaba degerli arkadaslar,size bu makalemde bendenize ayit olan üc farklı siteden bahsetmek istiyorum,Malumunuz ben son iki yıldan beri Kırgızistan,da yasamakdayım,Kırgızistanda geldigim ilk dönemlerde blog yazmayı düşünüyordum,ama nasıl bir blog ve nereden ve nasıl baslamam gerektigi hakkında düşünmeye basladım,İlk önce kırgızistan,da yetisen ve dışarıya satılan bir ürün üzerine bir blog yazmayı tasarladım,arastırmalrım sonucu kırgızda en meshur dışarıya ihrac edilen ürünler birinci sırada beyaz kuru fasulye ikinci olarakda ceviz oldugunu gördüm,Bu iki ürünün tanıtımını Kırgızistan dışına blogum vasıtasıyla
tanıtıb kırgız fasulye ve ceviz üreticilerinin ürünlerüni yurtdışına tanıtımına hem yardımcı olmak hemde az bir komisyonla ticareti ögremnekti maksadım,2012 yılının haziran ayında ilk ticari blogumu actım,blogumun adı http://fasulyeci.blogspot.com/ olarak yayına basladım,Blogumun şuana kadar 4500 kişi dünyanın her tarafından ziyaret etti, ve hala günlük 10 tekil ziyaretcisi var,Her ay türküyeden ve başka ülkelerden beni telefondan veya mail atarak arayıb güncel fasulye ve ceviz ayçiçegi ve daha bir çok ürünün fiyatını sormaktadırlar,Bu siteyi ziyaret etmek isteyenler burdan siteye bakabilirler ikinci farklı sitemide gelecek günlerde bahsedecegim.
                             İnsan saglıgı hakkındaki blogum
Merhaba degerli arkadasalar,daha öncede bahsetmiş oldugum gibi, ikinci blog sitem saglık blogu,Bu blog sitemde biz insanların saglık hakkında bir çok degerli saglam bilgiye dayalı makaleler var insanın hem bedensel hemde ruhsal saglıgı hakında birçok ilmi deger taşıyan makel yazıları var isteyen burdan siteye bakabilir

          yeni hazırladıgım seyhat blogum hakkında

Merhaba degerli arkadaslar,Daha öncede belirtmis oldugum gibi,ikinci blogumdan bahsedecegim,Sözkonusu blog sitesini adı seyhatlerim .com dur.Bu blogda aynen seyhatlerim-anılarım blogspot,la aynı katagoride olan,ama biraz farklı konuları kaleme aldıgım makaleleri olan bu sıtede anlatılan konuları kısaca deginmek gerekirse.Almanya anılarım hollanda anılarım danimarka ve isbanya,da anılarımı yazıyorum.Ayrıca kırgızistanda ticaret olanakları ve kırgızistanın son yuzyıllık tarıhınden bahsediliyor.sözkonusu bu siteyi açmamın sebebi wordpress tabanlı site adının ana domain ve host,unun bana ayit olmasından dolayı bu siteye  ayrıca bir önem vermekdeyim.Site acacaklar tavsiyem mümkünse bedava blog acmak yerine ücretli site adı ve barındırma host alarak site acmalarını tavsiye ederim.Böyle siteler arama motorları olan google,de ve diger sitelere deger biçen alexa gibi sitelerin gözünde daha cabuk degerleniyor. Ama bedava acılan bloglar,da cabuk deger kazanamıyor.Ücüncü blogumun konusunda bulusmak üzere esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...