25 Ekim 2018 Perşembe

Bir inşaat ustasinın iş süreveni


Selam değerli arkadaşlar bugün içimden makale yazmak geldi ne yazsam acaba diye düşünüyorum şuan neyaptigimla ilgili yazayım öyleyse.
 yaklaşık 1 ay önce sakarya nin sapanca ilçesinde Kırkpınar köyünde  büyük  bir otel inşaatının demir montajında çalışıyorum  yaklaşık 30 kişi çalışıyor bu işde. inşaatın konteynirlerinde kalıyoruz.Kalacak yerler fena degil,yemek hane iyi yemekler iyi işveren Tokatlı Türkiye nin farklı  şehirlerinden insanlar çalışıyor burda.bu sene çok farklı yerlerde 5-6 işveren de ise başladım çeşitli nedenlerden dolayı işi bıraktım tekrar iş aradım tabiki buldum bulmuş  olduğum işleri genelde facebook meslek gruplarında verdiğim ilanlardan yada takib ettiğim bu grublardaki iş ilanlarından buldum bazı ileride tanıdık vasıtasıyla buldum,busene ekonomik kriz inşaat işlerinde yansıdı medyada yansıyan haberlere göre bir çok inşaat durmuş,dolayısıyla bu inşaat yevmiyeler inin düşmesine sebeb oldu demem oki bu sene iş sürevenim biraz sıkıntılı ve verimsiz geçti diger yıllara göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...