31 Ocak 2018 Çarşamba

Yaşanmış hayat hikayelerinden kesitler

Merhaba degerli dostlar gurbette uzun seneler yaşamış biri olarak,hem gurbet anılarımı hemde hayat tecrubemi sizlere paylaşacagım gurbette ister yurt dışı olsun ister yurt içi olsun arkadaş secimini cok iyi yapmak gerekir,cünkü arkadaş iyi bir kişi ise bir çok işde başarılı ve moraliniz yerinde olur,arkadaş kötü ise moralsiz olursunuz işlerinizde başarısız olursunuz. bu benim hayat tecrübem sizin aleyhinizde olan kişilerden kendinizi uzak tutun mesafe koyun buda çok önemli bir diger önemli nokdada çalısdıgınız bir yerde işverene yagcılık yapmayın,yapandanda uzak durun,dürüst olun dürüstlükden taviz vermeyin,olgun şahsıyetli olmak sizi digerlerin gözünde daha saygın kılar,yapacagımız işi en güzel ve en seri yaparsak tüm bu bileşenler bizi herzaman aranan bir kişi olmamıza yarayacaktır.
bir beceriyi bilmiyoranız ögrenmekten utanmayınız çekinmeyiniz o beceriyi etkili bir şekilde gözlemleyin izleyin hemen akabinde o beceriyi zihninizde kopya edin o beceriyi tekrarlamaya çalışın, bakın kısa bir süre sonra sizde o beceriyi yapıyor olacaksınız bu hangi beceri ve ustalık olursa olsun.başımdan geçen bir olayı kısaca anlatayım.O zamanları yurt dışında yaşıyordum, inşaat ustasıydım işi bırakıp taksicilik yapmaya karar verdim,fakat taksi firmasının taksi şoförlerini imtihanla taksicilik yapması şartı vardı.ben bir yabancı olarak o ülkenin dilini daha az biliyordum hemde taksicilik yapacagımız şehride fazla bilmiyordum.sınavlarda yazılıydı,bu snava öyle bir kendimi verdimki gece gündüz o snavın bütün sorularının cevablarını okuyordum hatta ezberliyordum kendi kendimi sorularla test bile ediyordum öylesine etkili bir çalışmanın sonunda kursa hazırlandım kursa katıldım benimle beraber o ülkenin insanlarıda vardı hatta cogunluktaydı ben çok iyi bir puanla o snavı kazandım ama o ulkede yaşayan o ülkenin dilini benden iyi bilenlerden bir kaç kişi kazanamdı bende şaşirmisdim. demekki azimli olup çalışırsan kazanırsın.bu hayatın kanunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...