19 Aralık 2017 Salı

Kirgizistanda tekstil atölyesi acmak istermisiniz

tekstil atolyesi  

Merhaba degerli arkadaşlar,bu yazimin konusu kirgizistanda tekstil atolyesi acmak ve isletmek mevzusunda olacak. degerli arkadaşlar.

 tekstil atolyesi isletmis tecrubesi olan yada olmayan
ama bu işe yatirim yapip uzun vadede işi kendi üretigimiz ürünleri satacagimiz butik boyutunu oluşturmayı hedeflerimiz arasinda olacak. kirgizistanda neden tekstil atolyesi acmaliyim derseniz?
  gerekcelerinden bahsedebilirim, made 1, kirgizistanda elektrik cok ucuz  made 2, iscilik cok ucuz, devletin aldigi vergi çok düşük son zamanlarda kirgizistana Türkiyeden tekstil ihrac aden firmalarda atölyelerini kirgizistanda aciyorlar.

 artik ürünlerini başkent biskekde imal ediyorlar kargo masrafindan kurtuldular ucuz ve laliteli işçi kaynagi bol, kirgizistan avrasya Gümrük birliginde oldugu icin avrasya gümrük birligine üye ülkelere ürünlerini Gümrük vergisi vermeden o ülkelere satabiliyor.

peki hangi ülkeler bu ülkeler başta Rusya 150 milyonun usdunde bir pazar kazakistan, Belarusya, bu saydığım ülkelere malınız hiç bir zorlukla karşılaşmadan rahatlıkla ihrac edebiliyorsunuz hatta  o ülkelerde dükkan açıb isletebiliyorsunuz. evet degerli dostlar  ben bu işin basarili bir is olduguna inaniyorum.

bu işe ben maddi olarak katkım olmayacak fakat atölyenin kurulması usta isci bulmak hangi urunletin uretilmesi noktasinda teknik bilgiler ve işe tum mesayimi ayırmış olacam. ama ben bu işe bilgi tecrübe Rusca dil bilgisi kirgizistan resmi makamlarindan kolay bir şekilde resmi işlemleri kolay ve cabuk hal etmem acisindan işin bu boyutu bana düşüyor. 

evet degerli dostlar bu bir teklif kim bu teklifimi cidiye alırsa bu işe hemen baslamaya hazirim. birşey hatırlatayim, önümüzdeki Şubat mart ayi bu işin 


başlama ayıdır.herkese iyi çalışmalar. Not:
bana ulasmak isteyenler malemdar1@gmail.com mail atabilir bloguma yorum ve goruslerini yazabilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...