8 Eylül 2016 Perşembe

Kırgızstanda kârlı bir sektör besi hayvancılıgında fırsatlar

Merhaba değerli dostlar,bu yazımın konusu kırgızistanda önemli bir  yatırım sektörü olan hayvancılık sektöründen bahsedecegim,özelde at besiciligi üzerine. kırgızstanda sıgır koyun gibi hayvanların besiciliginde iyi kar getirisi olmakla beraber At besiciligi
hem basit hemde az işcilik gerektiren bir yatırım alanı oldugunu kırgızistanlı dosdum veteriner Abdulah  dosdumdan bu bilgileri aldım.kendisi iyi bir at besicisidir aynı zamanda.At besiciliginde uzman olan Abdullah beye sordum,At, ın nekadar sürede beslendikden sonra, nekadar maddi getirisini sordum kendisine bana verdigi bilgi şöyle. Beslenecek At dişi at olmalı piyasadan ortalama altıyüz ile 700 dolara satın alınabilir genelde besili olmayan zayıf atlardır ortalama 40-45 günde
Atlar yeterli beslenmiş duruma geldikden sonra satılığa cıkarılmaktadır.tabi bu zaman zarfında at besciliginin kuralarını tamamen uyguladıgınız taktirde At başı karınız 40 gümde 300 dolar civarında olmaktatır.yem masrafi en fazla 50-60 dolar civarındaymış.Eger 10 At beslemiş olsanız birbuçuk aylık geliriniz 3 bin doları bulmaltadır.artı Atı besledikden sonra acaba müşteri bulabilirmiyim diye bir derdiniz,de yok At alıcıları gelib sizi buluyor.At besciliginde en cok dikat edilmesi gereken nokta At,ın günlük yemlenmesi ve sulanmasına azami dikat gösderilmesi cok önemli.işin kolay ve basit olması At, ın ahirdan dışarı cıkarılmadan yerinde bakılması koyun gibi gezdirme derdi yok. Ahırda besle ahırda satabiliyorsınuz.bence kırgızistanda en gözde yatırım alanlarından birisi bu at besiciligi.küçük ölçekli yatırımcılar önerimdir.yaklasik 10 At ile işe başlayabilirler buda ýaklasık 5-6 bin dolar sermaye ile başlanabilecek bir yatırımdır.eger bu At besciligi yapmayı düşünen arkadaşlar olursa ben ve At besi uzmanı degeli dosdum veteriner Abdullah beraber her türlü lojisdik ve teknik bilgileri sizler vermeye hazırız.soru ve yorumlarınızı bekliyorum tüm müslümanların kurban bayramını kutlar esenlikler dilerim.
Irtibat tel:+9960558776943
Watsap:+905318849295
e-mail:malemdar1@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...