7 Ağustos 2016 Pazar

Ulkemde olanlarla ilgili dusuncelerim ve degerlendirmelerim

Merhaba degerli arkadaslar,bu yazimda son bir ayda Turkie,de olan gelismeleri kendi bakisacim,dan sizlerle paylasmaya calisacagim.15 temuz özelde Türk halkı için genelde mazlum islam dünyası için bir muazam şanlı bir direniş örneğini gösterdi,Anadolu'nun gözü kara yigit evlatlari ciplak elleriyle tanklari durdurdu.gogsunu kursunlara siper etti dursun bu hayasizca akin diye.
ben bu olaylar olurken yurt dışındaydim,yani kirgizistanda sabah erken bir dosdum beni aradi kalk turkiyede darbe olmus dedi,bir an afaladim.yav ne darbesi dedim benimle dalgami geciyorsun dedim. mümkün degil ya dedim, hemen akilli telefonumdan internete girdim,hakikaten öyleymis zannediyordum,ki darbe olmuş bitmiş diye düşünürken Turkiyede gece saat 0,3 gecenin ortası telefonumdan ahaber kanalindan darbeyi naklen seyrediyorum köprüdeki direnişi gösteriyordu ilk televizyonu açtığımda,daha sonra ankarada ucagin kuluyeyi bombalamasini gösteriyordu öyle heyacanliydimki yerimde duramiyordum,icimden şöyle gecti keşke bende orda oldaydimda orda sehid veya gazi olsaydım diye çok hayiflandimm bunu içtenlikle söylüyorum. Olayin gidisatinda saat 6 lara dogru sehitler Köprüsündeki askerlerin artik yavaş yavaş ellerni kaldırıp teslim olmaya başladıklarını görünce icimden dedim bu aziz kahraman millet bu darbeyi başarısızlığa ugratacak dedim.orda hissetmeye başladım bizimkiler kazanacak.vede allahin yardimi kahraman ve yigit Türkiye halki bu zalim zorbalara onlarin efendilerine unutulmuyacak bir ders verdi.dusunubiliyormusunuz kelleyi koltuga almis bir millet,demek bu millet gerçekden büyük bir imana sahibki ölümü göze alib tanklara tufeklere ucaklara karsi iman dolu göğsünü siper ediyor.tabi bu halkin bu kiyami bu direnişi başlatan o yigit insan büyük lider Recep Tayib Erdogan fatihden beri böyle bir lider görmemiş Türk halki için Allahin biz Türk halkina bir lütfu bence. bir Türk iye vatandaşı olarak ülkemin insaniyla ve lideriyle gurur diyuyorum.rabbim bu vatan savunmasında ölenlerin şehitligini kabûl et. gazilerede allahdan acil şifalar diliyorum
artik bu milletin sırtı yere gelmez,bu iman bu direniş ruhu oldukca. allahim Müslümanlara güç kuvvet birlik ver.icimizdeki isbirlikci hainlerin tuzaklarıni boşa çıkar amin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...