3 Eylül 2015 Perşembe

Blog okurlarini yoruma davet ediyorum

Merhaba degerli blog izleyicileri.bu yazimin konusu siz blog takibcileri ile ilgili olacak.Neden boyle bir bir yazi yazmak istedin?derseniz,sundan dolayi,ben yaklasik bu blogu yazmaya baslayali 3 yil oluyor bu kasim ayinda,Bircok makale yazdim azda olsa video paylasimlarinda bulundum.kendi yazi becerilerime gore bu blogu yazib kendime ait anilarimi elimden geldigince akici bir uslub ve bilgilendirici bir yaklasimla bu yazilarimi siz degerli blog  okuyucalimla paylasdim paylasmaya devam edecegim.Hatiralimi anlatirken ayni zamanda bulunmus oldugum yerlerdeki is ve insan kaynaklari olanaklarini ucuz otel taksi tutma ucretleri  yemek ucretleri bulunmus oldugum ulkenin yabancilara yonelik kanun ve yasalarini vize sartlarini siz degerli blog kulanicilariyla paylasmaya calisdim.benim nacizane blog okurlarindan
küççük bir sey istiyorum lutfen iki kelimede olsa blog hakkinda benim icin cok degerli gorus ve elestirilerinizi yazmanizi istirham ediyorum arkadaşlar tesekkurler.

Bir Blog okurumun yardımına cevab vermek


Evet simdi aklima geldi Turkiyeden bir blog okuyucum bana soyle bir teklifde bulundu,kendisi  istanbul,da toptan cocuk elbiseleri satan bir tuccarmis. benim Kirgizistanin baskentinde yasadigimi dordoy pazari hakkinda yazilar yazdigimida bildigi icin bana şöyle bir teklifde bulunudu,kendisi dordoyda dukkani olan turkiyeli bir kisiye bir miktar textil cocuk giyimi mal gondermis mali alan adam aradan 6 ay gecmis aldigi malin besde birini odemis gerisini odememis.bu sozkonusu istanbullu toptanci bana bu kissinin telefonu var adresi var sana vereyim git bu adamla gorus,neden benim gonderdigim mallarin parasini bana odemiyor diye sormami benden ricada bulundu.haydaaa nerdeyse  olduk borc tahsildari,neyse ben yine bu arkadsimizi kirmadim gittim bu mali alipda parayi odemeyen kisiyele gorusdum boyle boyle olmus dogrumu dedim,mali alan sahisda evet dogru mali aldim ama mal cok az satti satilan parayida zaten gonderdim dedi,ama satilmayan malin parsini nasil gondereyim dedi,aha burda duruyor mali dedi.satilmayan mallari baktim mali alan adam hakli cunku anlasmalarinda mal satilirsa para odeyecekmis,mali satan adam baktim adam hakli yapacak birsey yok mali veren adam ya satilmayan malini ya geri alacak yada mal satilana kadar beklemesi gerekiyor dogal olarak.


                        Arama motorlarından gelen zıyaretcıler hangi anahtar kelimelerle kullanarak bloga geliyorlar


 evet bazi blog takibcilerimde kirgizistanda ne is yapilir hangi sektor gelecek vadediyor,bir dukkan acsam nekadar sermayem olmasi gerekiyor diyenden insaat sektorune yatirim yapmak isteyen kisilere kadar yatirim yapmak isteyen girisimcilerlerin sorularina cevab vermeye calisdim birde sitemin google.com dan şu anahtar kelimelerle benim siteye gelıyorlar,kırgızıstanda yasam,kırgızıstanda ucuz akıllı tablet telefonlar,kırgızıstanda insaat sektoru, kirgizistanda alış veriş stieleri,kirgizistanda yasanirmi,Norvece nasi gidilir,Norvece iltica,Norvece nasil yerlesebilirim Norvecde calismak,gibi anahtar kelimlerle siteye ulasiyorlar.Benim siz blog okuyucularimdan nacizane ufak bir isdegim var lutfen okudugunuz yazilar hakkinda olsun veya herhangi bir konuda sizlerden ufakta olsa yorumlarinizi bekliyorum tesekkur ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...