18 Ağustos 2015 Salı

Akvaryum yapmanın püf noktaları




Merhaba degerli arkadaşlar pek yakında sizlerle akvaryum yapmanın en kolay basit yollarını görsel olarak burda paylaşacagım .umarım iyi olur,bu işde nerden aklına geldi derseniz,burda kırgızstanın baskenti Bişkekte tanışdıgım Türkiyeden Mugla fetiyeli olan degerli dosdum akvaryum ustası Oguz ustanın maharetlerini göreceksiniz.eger bir aksilik olmazsa.yazının devamı olacak.Tekrar merhaba degerli arkadaslar sizlerden cok ozur diliyorum tasarladigim akvaryum yapma videosu suya dusdu cunki oguz denen arkadas bana verdigi sozde durmadi.bende malesef bu akvaryum yapma olayini gerceklestiremiyorum.malesef yeni tanisdigimiz oguz adindaki arkadas bana verdigi sozu tutmayib yapmiyacagini soyledi.birde bana akvaryumla ilgili malzemelerde aldirmisti iste insanlar boyle dengesiz isler yapiyorlar.Bende sizler icin bir akvaryum nasil yapilirin ingilizce anlatimli bir akvaryum yapmayi gostern videoyu sizlerle nacizane paylasiyorum.ingilizce anlamasiniz bile sadece adamin nasil yaptigini gorseniz sizde akvaryumu yapabilirsiniz.daha detayli 25 dakikalik akvaryum yabmayi gosteren videonun urlesini buraya yaziyorum isteyen detayli bir sekilde inceleyebiliriyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...