13 Mayıs 2015 Çarşamba

kazakistannda bir kazak aileye misafirlik anilarim


Merhaba degerli blog okurlari.bir onceki yazimda kazakistanda vize ve oturum hakkinda yazmisdim bugunde yazacagim konu kazakistanin Kirgizistan sinir sehri olan korday sehrinde bir kazak aileye misafir oldugumu nasil karsilandim sizlerle paylacam.benim pasportuma sahte vize var idiasiyla pasportuma polis el koymustu.onun icin birkac hafta korday kalmam gerekiyor.neyse kazak aileden biraz bahsedeyim kordayin diş mahallesinde bir mutavazi 4 odali bir ev ailenin reisi Nursulu hanim 55 yaslarinda handikab bir ayagi hastaliktan dolayi kesilmis tekerlekli sandelyede oturuyor. kocasida birbucuk yil once ölmüş.4 kizi bir oglu var hepsi evli evin reisi kadin .oglu adil ve kaynanasinabakan gelin ve ikiz kiz torunlari var ev halki tarafindan genel olarak sicak karsilandim.ilgi alaka gordum biz turkleri daha cok turk televizyon dizilerinden  ilgi duyuyorlar.evin erkegi Adil dediki bana turklerin dizi filimleri özbeklerin sarkilari cinlilerin ucuz textil giyimleri dedi.kazaklar sadece tuketici konumunda oyle gozukuyor.

2 yorum:

  1. Çok etkileyici olmuş beyefendi gerçekten diğer anılarınızı daha çok beğendim buda gerçekten süperdi. :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ilginiz ve yorumunuz icin tesekkurler beyefendi gelecek gunlerde daha iyi icerikler girmeye calisacam

    YanıtlaSil

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...