28 Mart 2015 Cumartesi

Kazakistanda insaat sektörunde isci isveren ilskilerine genel bakıs

Merhaba degerli arkadaşlar.ben daha öncede kazakistan insat sektoru uzerine yazılar kalem almısdım bu yazımın konusu kazakistanda turk isverenleriyle iscilerin durumu ve nasıl bir işleyiş var o konular uzerinde sizlerle bilgi paylasmaya çalısacagım.ben bizzat  bu işlerin içinde bulundugum için yakinen gözlemledim turk firmaları işlerini tasörene vererek direk işciyle muhatab olmuyor. taşören ekibini olustururken önce en yakın akrabalarından kişilerden formen ustabaşı ları oluşturuyor.daha sonra ıscı ve ustaları degisik illerden tobluyor ve inşaata başlanıyor.taşören kilit noktalara kendi akrabalarını yerlestirdigi icin tam bir ayrımcılık dışlanma uygulanıyor.taşörenin akrabaları ve hemserileri en kolay işlerde calısırken digerleri tam bir ırgat muamelesi uygulanmaktadır.yazıma kısa bir sure sonra devam edecem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...