30 Kasım 2014 Pazar

kazakistanda insaat sektorunde onemli uyarilar

Merhaba degerli blog takibcileri. Bu yazimin konusu kazakistanda insaat sektorunde iscileri ve tasorenleri bekleyen dezavantaslar veya tehlikeler hakkinda olacak. kazakistanda insaat piyasasi risk ve firsatlarla dolu diyebilirim.cunku piyasada oyle cok dolandirici insanlar varki aylarca insanlari calistirib birden ortadan kaybolan,insanlarin emeklerini somuren mutahit kiliginda sahtekar kisiler dolasmaktadir.
Ben bizat sahit oldum burda astanada onlarca kisi iki ay bedava calisdikdan sonra kendileri ortada kaldi.Kendi ucak biletlerini turkiyeden ailelerine aldirib magdur bir sekilde turkiyeye donduler.boyle daha bir cok magduriyetler yasaniyor burda.Kazakistanda onun icin benim tavsiyem kazakistana calismaya gelecek arkadslara tavsiyem sudur,kesinlikle buyuk ciddi adi duyulmus firmalarda calismalarini tavsiye ediyorum.Tasorenlerin,de is aldiklari kazak veya turk  firmalarinda yapacaklari sozlesmeyi mutlaka noter tasdikli yaptirsin.ellerinde hukuki bir belge olmasi cok onemlidir.ben gozlemlerimi sizlerle paylasmaya calisdim daha farkli yorumlari olanlar burda paylasabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...