8 Ağustos 2014 Cuma

Yasadigim eski bayramlardan hatiralar ve anılar

Merhaba degerli arkadaşlar bugün 29 temmuz 2014 sali günü ramazan bayramının ikinci günü bu bayramda gurbet ellerde geçti malesef. Memleketimizdeki bayram atmosferinden uzak gecti bu bayramda.Heygidi hey simdi animsiyorumda o bayram gunlerinde ne icden ve samimi  sohbetler yapiliyordu neşe dolu saatler herkes birbirine ikramda bulunur sevgi ve saygi ile davranirdi.cocuklugumda hatirliyorumda bayramlarda amcalarımızıla dayılarımızla bayramlaşıb ellerinden öperdik. Utanarak sıkılarak meramımızı anlamalarına ugraşırdık harşlık isderdim onlarda biz cocuklari sevindirmek istediklerinden dolayi
25 er kurus veriyorlardi ozamanlar 25 kurus hatiri sayilir bir harclikti biz cocuklara yetıyordu Yeni delikanliliga adim attıgım  dönemlerdi ailemizin actıgı bakkal dukkanını işletirdim,çocuklar dukana gelirler mantar tabancasi balon gazoz sekerleme ateşlenen füze satin alirlardi,dükanın önü sanki çatışma alanı gibiydi mantarlar patlatılır füzeler ateşlenirdi herhalde toplum olarakta biraz gürültüyede alışıkız herhalde.Gizli gizli sigara içmeye basladimiz yeni delikanlilik dönemleri idi o donemler.evimizin arkasinda cayir yigini vardi sigara paketlerimizi cayir yigini arasina saklardik babam anam gormesin diye.bir keresinda amca oglu ahmet ile evin alt katinda sigara icerken ansizin babam bizi yakaladi, utancimizdan yerin dibine giresim gelmisdi.babam bizi ceza olarak tuvalete belli bir süre hapsederek cezalandırmıştı.Ailemin en buyuk çocugu bendim,babamdan çocukluk dönemlerinde cok dayak yemişimdir,tabi bende cok evden soylemeden cocuklarla oynamaya giderdim.haliyle sevgili babacigim bana sinirlenmekte hakliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...