13 Nisan 2014 Pazar

Daha verimli ve faydalı makale yazmaya dogru

Merhaba degerli blog okurları,bu blogu sizler daha faydalı ve okunur hale getirmek için gayret gösdermeye çalışıyorum.Bugünlerde blogumda ziyaretciler iyice azaldı nedenide biliyorum ilgi cekici faydalı ilginc yazılar yazmıyor oluşumdan diye düşünmekdeyim.Elbette faydalı bilgi ve ilginç konular yazmak istiyorum biliyorsunuz kafamın estigi gibi yazmaktayım ama blogun daha nitelikli insanlar faydalı blog olmasını istiyorum.Onun için bu blogu okuyan siz degerli arkadaşlardan bir ricam var,hangi konularda makaleleri daha cok ilginizi çekiyor. Mesela siyaset,mi?din,mi? öykü veya hikaye veya tarih,mi? Sizden zahmet olmazsa lütfen bu yazının altındaki yorum bölümüne sizin degerli görüş ve eleştrilerinizi yorum yazılarınızı özelikle bekliyorum.bilgi paylaştıkça çogalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...